Translate

onsdag 26. september 2012

Endå eit LAPPESKJØRT:)




Ja  idag har eg jammen fått gjort masse, syns eg:) Starta dagen med å vaska kjøleskåpet inni (det var veldig påkrevd kan du seia)

Så sydde eg eit par skjerf og ei hue, før eg gjekk i gong med kjolen som du kan sjå i forrige innlegg. Deretter sydde eg dette dongerilappeskjørtet med rosa "flatlock"- kontrastsaumar. Hadde klipt opp lappar ein kveld tidlegare. Dette skjørtet har fått to blomstrete lappar i knall rosa og oransje, som ein ekstra detalj på skjørtet.(ein lapp på bakstykket og ein på framstykket)


Lyserosa ribb i livet!!









Str. ca 40
Lengde: 57 cm

Pris: 499,- + evt porto

SOLGT!









Etter at skjørtet var ferdig, var det opprydding og tid for støvsuging av hus og vasking av badet. Så var det tid for middagslaging og henting av minstemann på SFO.  Nok ein "fridag" var over:)

1 kommentar: