Translate

tirsdag 18. september 2012

ROSA KJOLE MED SVARTE PRIKKAR



Me var på ferie til Tyrkia i sommar, og då kjøpte eg eit par stoff. Bl.a dette rosa silkeliknande stoffet med store svarte prikkar. Fann fort ut at det måtte bli ein kjole av dette stoffet, men det var ein vanskeleg rosafarge å kombinera med andre rosa fargar. For eit par veker sidan hadde eg ein opprydning i skapet mitt, og då fann eg ein "silke" topp, frå H&M, som eg fann ut eg ikkje ville bruka meir. Den hadde same rosafarge som stoffet frå Tyrkia, og då satte eg saksa i den og laga bryststykket og ryggstykket til den nye kjolen.




Eg har brukt "Klinkekult -kjole" mønsteret, frå boka "Made by me", men eg har laga litt endring på ermene. Syns ermene i dette mønsteret er litt vide, så eg skrådde ermene litt innover og sydde på sølvgrå ribb i stadenfor løpegang og strikk, syn det blei ganske fint:)
Då har eg fått meg nok ein ny kjole til ein festleg anledning. Dette blir nok meir penkjole enn kvardagskjole, tenkjer eg:)

Str. L
Mønster: klinkekult frå boka: "Made by me"

1 kommentar: