Translate

torsdag 13. mai 2010

redesign i blått og svart


Hadde meg ein tur på bruktbutikken, og fann då ein nydeleg blå kjole i vintagestil. Den var truleg heimesydd. Det var stoffet i kjolen eg likte best. Såg for meg ein ny kjole med litt klipping og mixing. Som tenkt så gjort. I dag fann eg fram saksa og klipte av skjørtedelen på kjolen og fann ein svart velourtopp i skapet, som eg klipte av rett under brystet. Sydde så saman dei to delene og vips så blei det ein fin kjole til festbruk. Sydde på eit fløyelsband og hengte på eit anheng, som eigentleg var del av eit øydelagt belte, er litt spent på om det går bra med "diamantane" på anhenget når kjolen blir vaska, men den tid den sorg:). Einaste minuset med kjolen er at den er litt krevande å ta på og av, då det ikkje er glidelys. Men med litt lirking og vrikking så får eg den på og av over det "kritiske" området...Hihihi:)

Så blir det å venta på rette anledningen for å få bruka denne kjolen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar