Translate

søndag 9. januar 2011

Prøveprosjekt.....kjole m/hette







Har i eit år no tenkt på at det hadde vore moro å prøve å sy kjole med lang alvehette.



I dag fekk eg ei henvending om eg sydde kjoler med hette, så då måtte eg berre prøve det. ENDELEG!



Eg hadde ein kjole i fleece, som eg har kjøpt av ei anna sydame og den var med hette. Eg prøvde å teikna av denne hetta og laga mitt eige mønster. det blei litt klumpete på kanten av hetta, men eg skal gjera nokre små justeringar ved neste forsøk, trur eg vil laga hetta litt spissare og litt lengre og eg trur at eg vil ha ein saum der bretten på hetta skal vera. Kanskje det blir fint med ein overlocksaum?? Eg kjem i allefall til å prøva til igjen, men vil som sagt gjera litt forbetringar/ endringar. Øvelse gjer meister heiter det jo:)



Fargekombinasjonen blei litt feil òg, men den kom seg litt når hjarteapplikasjonen kom på. Fekk litt korkappe evt nissedrakt fornemmelsar:)



Trur ikkje denne kjolen kjem ut for sal, då eg ikkje er heilt fornøgd med resultatet, men kanskje eg tek den i bruk sjølv, den passar i allefall meg, i str.



Str 42/44

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar