Translate

tirsdag 4. januar 2011

"LOVE & RESPECT"-fleecekjole







I dag har eg sydd årets fyrste fleecekjole. Kjekt å sy igjen:)



I morgon har eg fridagen min, så då håpar eg å få sy litt meir, har bl. a ein kjolebestilling eg burde koma igong med. Men det er jo så kjekt å få ut litt kreativitet.



Så altså i dag har eg sydd kjole i off-white polarfleece, frå Stoff og Stil. Fann eit nydeleg fleeceteppe på KID i dag, som gjorde at eg kom i gong med kjolen. Eg såg føre meg mønstermotiva i teppet, som nydelege applikasjonar på ein fleecekjole. Som tenkt, så gjort. Teppet hadde rosa botnfarge med kvite prikkar, dette brukte eg litt av på kanten av ermene.



Eg blei ganske fornøgd med kjolen. Romantisk, men samstundes litt kul kjole, syns eg:)


Kjolen passar til meg, så eg vil seia et dette er ein L/XL-str.

Pris: 750,-


*SOLGT*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar