Translate

lørdag 22. januar 2011

Bestillingskjole med hette





I dag har eg sydd ferdig ein bestillingskjole til ei dame som ynskte svart fleecekjole med lang alvehette og hjarter. Hetta skulle vera lang. Eg valgte å sy overlock-saumar på utsida, på hette, ermekantar og saumen midt bak. Brukte lilla tråd for å få litt kontrast. Eg blei veldig fornøgd med resultatet, så no håpar eg kunden blir fornøgd òg:) Dette var andre kjolen med hette, så no kan eg berre fortsetja med hettekjolar. Dette var gøy!! Har planar om å sy ein kjole til meg sjølv i velour, og den skal få hette!! Har ein del bestillingar no, så det spørs kortid det blir.....:) Men eg får tid til det eg vil, så det så:))



Pris: 850,-


Str. 48/50



SOLGT!

2 kommentarer:

  1. Takk for kommentar i bloggen min. :-)

    Denne kjolen ble kjempetøff! Svart og lilla er en uslåelig kombinasjon. Knalltøft!

    SvarSlett
  2. Takk for positiv tilbakemld. på kjolen. Alltid gøy å få respons:)

    SvarSlett