Translate

lørdag 18. september 2010

"Frekk" redesignkjole i ulike mønster



Har fått litt dilla på redesign, så no går det litt tid på det:) Finn stadig noko som eg vil bruka til å skapa noko nytt:)


Har hatt liggjande nokre plagg kjøpt på bruktbutikken, som no blei brukt til å laga ein "ny" kjole. Eg fann fram ein fin rosa topp med prikkar, som eg klipte av rett under bringa. Klipte og vekk litt av ermene. Fann ein annan topp og klipte til eit lite stykke som eg sydde saman med den rosa delen, fekk no midjestykke på kjolen. Tok ermen frå den svarte toppen og sydde på den rosa. Til skjørtedelen fann eg fram eit blomstrete chenillestoff frå Stoff og Stil. Dei rosa blomsne i chenillestoffet er same rosafargen som er på den rosa overdelen av kjolen. Så då blir det litt heilheit:)


Kan ikkje behalda alle kjolane eg syr sjølv, så denne ligg for sal i eplabutikken min:

SOLGT




Str: 42


Pris: 450 kr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar