Translate

lørdag 22. oktober 2011

Bestillingskjole som dessverre blei litt for liten:)



Denne kjolen var eigentleg tenkt til ei dame som hadde bestillt kjole av meg. Dessverre blei kjolen akkurat litt for trang for ho som skulle ha den, og då er det jo lite å gjera med det. Men  ho fann ein annan kjole eg hadde sydd i staden, og blei vel fornøgd, så då blei me fornøgde begge to:)
Kjolen er sydd av coboltblå stretch velour og eit mønstra viskosejerseystoff. Begge stoffa er frå S&S.
Mønsteret er mitt eige, og det er eg etterkvart blitt fornøgd med. Eg må justera mønsteret ut og inn alt etter kva str eg skal sy.
Og denne gongen sydde eg altså litt for mykje inn:)
Str. er S, og eg vil seia at den passar ei dame som brukar str 36, kanskje 38? Den er 74cm rundt midjen.
Litt stretch i stoffa!
Pris: 790,- + evt porto
SOLGT!!

1 kommentar:

  1. Hei navnesøster! Du får nok alltids salg på den :) Fint du hadde annet på lager til hun som hadde bestilt :) Lekre kjoler du lager! Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett