Translate

onsdag 15. januar 2014

NY GENSAR TIL MEG SJØLV

I dag fekk eg lyst til å sy ein ny gensar/topp til meg sjølv.  Fann fram litt gamle gensarmønster frå S&S og enda opp med eit enkelt gensarmønster. Ville ikkje ha gensaren for lang, då eg vil bruka den til skjørt òg.
Fann fram to ulike litt tjukke stretchstoff, frå S&S og sette i gong. Det viste seg at eg hadde ikkje nok til både eit framstykke og eit bakstykke, så då valgte eg å bruka stoffet til framstykket + eit erme.










Bakstykket og det andre ermet blei i einsfarga lilla. I mønsteret skulle halsen vera rund og ganske lite utringa, så eg valgte å klippa halsopninga litt vidare og sydde på ein halskrage i grå stretch chenille med lilla prikkar. Syns gensaren blei litt meir spesiell og unik når eg gjorde det slik:)
Gensaren passa fint og blei passe lang.












I juleferien sydde eg eit skjørt av eit fint mønstra stoff, som truleg er kjøpt ein stad i "austen"  (eg har kjøpt stoffet  av ei dame, og kjenner ikkje til kor stoffet opprinneleg kjem frå) Stoffet var tynt, så eg brukte eit sportstretchstoff som fòr inni.


Her ser du bilete av både gensaren og skjørtet. Syns gensaren passa fint saman med skjørtet.


Str. 44
Mønster: S&S  (men med endringar i halsopninga)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar