Translate

søndag 27. juni 2010

Måtte sy litt igjen....


Dette blei ein singletkjole, der utgangspunktet var eit skjørt, som eg kjøpte på UFF-butikk i Oslo, i fjor sommar og ein singlet. Hadde lenge tenkt at eg ville sy skjørtet om til ein kjole, om eg fann ein overdel å kombinera med. I dag dukka det opp ein idè om ein sølvfarga singlet som var blitt liggjande ubrukt i skapet i lengre tid. Eg ville at kjolen skulle gå til kneet, difor klipte eg ikkje så mykje av singleten. Eg laga eit par innsnitt i fronten på singleten, slik at den skulle få ein finare passform. Såg då eg var ferdig å sy saman dei to delane, at eg kunne klipt av litt meir av singleten for å få ein finare fasong på kjolen. Men eg blei ganske fornøgd. Kan evt spretta opp att og sy på nytt. Me får sjå:) No er det i allefall blitt kjole av skjørtet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar