Translate

fredag 27. august 2010

Petrolblå fleecekjole med stjerne







Har bestemt meg for å sy opp litt kjolar i fleecestoff, som eg har liggjande på loftet.Har litt restar frå bestillte kjolar eg har sydd tidlegare. På onsdag fann eg fram dette petrolblå fleecestoffet og klipte til ein kjole. Hadde òg liggjande ein bomullsbluse, som eg nesten ikkje har brukt. Den var lagt til sides med tanke på redesign. Dette blei fint stoff å kombinera med den petrolblåe fleecen, tykte eg. I kveld tok eg fram symaskina og sydde kjolen.

Kjolen hadde blitt litt kjedeleg utan ein applikasjon, så eg klipte til ei stjerne av det same blusestoffet som eg brukte på ermene. Sydde så ein beige knapp i midten på stjerna. Ribben på ermene er svart jerseystoff frå ein avklipt gensar. Alt kan nyttast, har vanskeleg for å kasta stoff, eg kan jo få bruk for det ein gong....:))



God stretch i fleecen, så den passar i allefall ein 44 str.



SOLGT!


Pris: 650 kr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar