Translate

onsdag 25. august 2010

Redesign kjole "BRING BACK THE LOVE"...



Fann fram ei t-skjorte med teksten "Bring back the love" som har vore lite brukt. Ville gjerne at denne skulle syast om til kjole om eg fann eit passande stoff. Eg kom på at eg hadde liggjande eit blått stoff med gule prikkar, som eg kjøpte i sommar. Det såg eg for meg kunne bli fint å kombinera med denne blå t-skjorta. Klipte til ein skjørtedel og klipte av t-skjorta rett under teksten. Sydde skjørtet og sydde på t-skjortedelen. For å understreka teksten på t-skjorta, så applikerte eg på 3 rosa hjarter på skjørtedelen- LOVE!!!!!

SOLGT!


Str. 42





Pris: 400 kr

1 kommentar:

  1. Hei Randi:)
    So utruleg masse fint du syr:) Ein dag må du nok sy ein kjole til meg;) Syr du etter ønsker og??
    Flink du er!!

    Klem Anita B

    SvarSlett