Translate

søndag 28. august 2011

Oransje og blå kjole - er kuuult!!!!




 
Fekk nesten litt følelsen av fotballdrakta til Ålesund, når eg såg denne kjolen ferdig:) Men det blir vel berre med fargane, tenkjer eg. Men blå og oransje er fine fargar i lag, syns no eg:)
Her har eg blanda ulike stoff når eg har satt saman kjolen. Både gjenbruksmateriale (ryggstykket ) og nye stoff. Det blå stoffet som er brukt på skjørtedelen er eit kraftig stoff som eigentleg er tenkt som møbelstoff. Men kven har sagt at det ikkje kan brukast til å sy kjole av??
Eg har klipt skjørtedelen i boge for å få ein litt artig vri på kjolen, det gjer at den blir litt lengre på sidene enn midt på.
Har sydd på ei mørkblå kroklisse, i bølger rundt skjørtekanten.
Mønster: eige
Str. M (38/40)
Pris: 725,- + evt. porto
SOLGT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar