Translate

søndag 13. november 2011

70-tals inspirert kjole

I går var eg i ein bursdagsfest, der jubilantane var født på 70-talet. Antrekket denne kvelden skulle vera 70 talsinspirert. Eg fann då ut at eg ville sy meg ein kjole med stoff frå 70-talet. Kjøpte eit brunt "crimpelin"stoff med flotte gullblomster, på Fretex tidlegare i haust. Brunt og oransje var "hotte" kombinasjonar på 70 talet. Så eg mixa litt stoff og fargar og resultatet blei denne kjolen. Kom på etterpå at eg kunne jo ha laga kjolen fotsid og endå meir utsvinga, då eg hadde hatt rikeleg av det brune stoffet. Men no blei kjolen i knelengde. Eg tykte kjolen blei ok, så kanskje eg kjem til å bruka kjolen seinare òg. Eller at eg legg den ut for sal. Time will show!
Fann flotte platåsko på Fretex òg, men dei er nok frå 90 talet, men funka fint til kjolen. Mange flotte 70- talsantrekk på festen.

Denne kjolen er no solgt til redusert pris, då eg har brukt den ein  gong:)
Str: 42/44
Pris: 590,- + porto

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar