Translate

onsdag 22. mai 2013

PINK PANTHER-kjole




Dette Rosa Panter vintage- stoffet, som eg har kjøpt på "nettet" berre måtte bli til ein kjole. Spurde først minstemann om han ville ha ein shorts i dette stoffet, men han takka nei til det:)





Eg har fått det knallrosa stoffet av ein god kollega, og dette passa godt saman med Rosa Panter stoffet.
Denne kjolen har eg sydd til meg sjølv.











Eg har brukt eit Stoff og Stil mønster, som eg har brukt mange gonger før. Men det opprinnelege mønsteret er litt stort til meg, så eg må sy kjolen inn i ryggen, for at den skal sitja finare på meg. Eg har dessutan laga halsopninga litt vidare og brukt jerseystoff i halskanten.

Str. Ca 42/44

Får nok fram nokre smil når denne kjolen blir teken i bruk:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar