Translate

onsdag 9. april 2014

VÅRLEG KJOLE




I går sydde eg ferdig denne kjolen. Den er i herlege fargar, som gjer meg glad:)
Bryststykket er ein rest av det flotte landskap/sykkel viskosejerseystoffet, frå Kreativ.




Ryggstykket og ermene er sydd av eit grått jerseystoff med blå skrift, frå S&S.












Skjørtedelen er sydd av coboltblå bistretch, frå S&S. Halskant og ermekantar er kanta med gjenbruksmateriale frå ein blå jerseytopp.


























På høgre framside er det applikert på ein flott sommarfugl med raude kroklisser til følehorn.






Str. ca 42  (litt trang til meg)
Lengde: ca 95 cm

Pris: 875,- + porto
Mønster: mitt eige



Kjolen er lagt ut for sal i eplabutikken min:

http://randisdesign.epla.no




I dag har eg sydd ein påskekjole/vårkjole til meg sjølv. Den får koma eit innlegg litt seinare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar