Translate

onsdag 1. februar 2012

ÅRETS FØRSTE VÅRKJOLE:)



I dag har eg hatt fridagen min igjen, og som så ofte før på onsdagar, så har eg kosa meg framføre symaskinene mine:) Klipte til 2 nye kjolar i går kveld og i dag har eg sydd dei saman. Den eine er lagt ut for sal i nettbutikken min:  http://randidesign.epla.no/   Den kjolen som er på bileta her er eg endå usikker på om eg skal behalda sjølv, eller om den skal ut for sal:)  Den passar fint til meg, og eg likar godt fargane. Gir meg ein veldig vårfølelse:) Eg får tenkja på det nokre dagar:)

Kjolen er sydd av klarlilla stretch chenille, frå S&S og eit knall mønstra bomullsjerseystoff, frå MG-tyger. Har sydd på ei korallraud hekla brikke med ein liten sirkel med stoff, frå det same som i kjolen. Har sydd ein knapp i midten. Følte dette blei nesten som ei flott sol. Sirkelformen kjem òg igjen i stoffet på ryggen.  Sirkelapplikasjonar på skjørtedelen òg.
Har kanta kjolen med jerseystoffet i halskant, ermekantar  og skjørtekanten.

2 kommentarer:

  1. nydelige farger!! :)
    gleder meg til at du lager flere kjoler, :)
    har et spørsmål kan du få laget en kjole til meg til sommeren? skulle helst ha den til 9 juli for jeg har bursdagen min den 14 kan du få gjort det? så setter jeg pris på det. mvh SB. som får kjolen i februar, gleder meg:)

    SvarSlett
  2. Hei SB!
    Ja eg kan gjerne sy kjole til deg. Har du spesielle fargeønsker og stoffønsker? Send meg berre ei melding så ser me kva me kan få til:) Ja eg sender kjolen du har bestillt 20 febr.
    Randi

    SvarSlett