Translate

tirsdag 28. februar 2012

REDESIGNKJOLE




Var innom Fretex i vinterferien og fann ein del klede, som eg kjøpte med tanke på å bruka til redesign.
På søndag blei denne kjolen til:)










Fann eit nydeleg fotsidt  svart retroskjørt i crimpelin-stoff med rosa og raude firkantar og prikkar.
Det ville eg bruka som skjørtedel på kjolen min. Klipte det til slik at det passa til raglankjolemønsteret mitt.
Ermene er sydd av stoff frå ein svart viskosejerseykjole med kvite prikkar, dei er 3/4 lengde på. Bryststykket er sydd av stoff frå ein ny kjole, kjøpt på Lindex, med tanke på redesign. Syns den hadde så kult bokstavprint.
Ryggstykket er sydd av stoff frå ein raud topp med sølvskrift. Sidan skjørtedelen har fargane raud og rosa i seg, valgte eg å ta rosa ribbkant i halsen og raud ribb til ermekantar. Viktig å ta oppatt fargar for heilskapen si skuld:)
Syns det blei ein morsom kjole, der eg altså kun har brukt gjenbruksmateriale. Kun ribbstoffet som er kjøpt som nytt stoff.
Denne kjolen blir nok min:)

Str. ca 42/44

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar