Translate

tirsdag 28. februar 2012

Raglankjole med RETROBIL







Fekk lyst til å sy ein kjole til meg sjølv, der eg brukte same stoff som bryststykket på kjolen i forrige innlegg. Men eg syr jo ingen heilt like kjolar, så eg valgte å bruka stoffet som ryggstykke i staden. Dette stoffet er berre så kult, syns eg. Det er berre litt stoff igjen no av den opprinnelege kjolen:(
Framstykket er sydd av rosa og coboltblå stretch chenille, frå S&S. Ermene er sydd av coboltblå stretch chenille og grøn sportstretch, òg frå S&S. 


Skjørtedelen er sydd av mørkblå chambrey (tynt dongeristoff), frå S&S.






Halskant er kanta med lilla sportstretch.
Kjolen har fått ein stor fin bil applikert på framsida, og ein litt mindre bil på baksida. Eg har brukt same retrostoffet som i ryggstykket.   Alltid kjekt å kunne sy av gjenbruksmateriale for då veit eg at kjolen blir endå meir unik, då ingen andre kan gå i butikken å kjøpa same stoff:) 
Har sydd på 3 søte lilla knappar på brystykket.
Denne kjolen blir fin å bruka heile året, trur eg, då den har lange ermer.


Str. ca 42/44

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar