Translate

onsdag 29. august 2012

"MR. MAN- Redesignkjole"

Dette er ein redesignkjole, som eg sydde for eit par år sidan. Eg tok utgangspunkt i ein hettejakke med Mr-man figurar, som sonen min hadde vakse i frå. Eg hadde gode minner til desse figurane frå nokre bøker me hadde heime då eg var liten. Så denne jakka måtte bli til noko nytt:)
Eg hadde liggjande ei nesten ubrukt grøn t-skjorte og ei kjempevid dongeribukse. Desse plagga blei klipt til og sydd saman til denne kjolen du ser på bileta. Eg brukte ryggen på jakka til sonen min som pynt på ryggen av kjolen. Klipte òg ut nokre rundingar frå fòret i hetta på jakken, og laga applikasjoner her og der:)

Innimellom legg eg ut nokre av mine brukte kjolar for sal, og no er det tid for å selja denne.

Str. ca 42/44
Pris: 345,- + evt porto

Har du lyst på denne kjolen er det berre til å ta kontakt på e-post.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar