Translate

onsdag 22. august 2012

Då var kvardagen attende:)

Ja no er det på tide å blogge litt igjen. Har hatt ein lang og god feriepause, men no er eg i gong igjen:) Starta på jobb igjen forrige tysdag. Men eg skal berre jobba 70 % som lærar i år òg, så eg får fridagen min på onsdagar i år òg:))) Og den vil nok bli flittig brukt til syprosjekt:)) I dag har eg gjort ferdig nokre kjolar som eg har lagt ut for sal i eplabutikken min.  Du ser bilder av kjolane her:


Dersom du har lyst på ein av desse kjolane er det berre til å gå inn i nettbutikken min å handla:)
http://randidesign.epla.no


GLITRANDE KJOLE I BLÅTT, str M (40)
Pris: 825,- + evt. porto
SOLGT!!




 REDESIGNKJOLE I ROSA OG BEIGE, str. L (42/44)
Pris: 795,- + evt. porto
SOLGT!!




 STJERNEKJOLE I ORANSJE OG PETROLBLÅTT, str. L (42)
Pris: 825,- + evt porto
SOLGT!!




SYNTETISK KJOLE I BRUNT, BLÅTT OG ORANSJE, str. M (38/40)
Pris: 775,- + evt porto 

1 kommentar:

  1. Så mye fint du syr!! Cupcake kjolen var også veldig artig =)

    SvarSlett