Translate

onsdag 17. juli 2013

DONGERIKJOLE MED STJERNER OG " SLITT LOOK"



Endeleg fekk eg sjansen til å sy litt etter nokre veker med pause frå symaskinene. Har vore på litt turar både inn og utanlands:) Kjekt det:)
Denne kjolen skulle eigentleg bli min, men den blei litt trang kan du seia. Har no gjort nokre justeringar på dette kjolemønsteret, så eg får prøve til att. Denne kjolen er difor lagt ut for sal i eplabutikken min:)
Den er sydd av to ulike stretch dongeristoff, det mørkaste stoffet er frå S&S, og det andre med stjerner, er frå Jofotex.








Prøvde meg òg på ein ny hals i dag. Krage med opent snitt i sida, det kjem eg til å laga på fleire kjolar framover. Alltid kjekt å prøva ut noko nytt.














Kjolen er òg fin å bruka som tunika, då den er ca 86 cm lang.

Mønster: mitt eige

Str. ca 40

Pris: 725,- + porto

SOLGT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar