Translate

onsdag 7. juli 2010

70-talsskjørt fekk nytt liv som kjole...


Var i Bergen forrige veke, og då var eg innom Fretex. Kom då over eit lilla farga fotsidt skjørt sikkert frå 70 talet eller der omkring. Eg fallt for fargane og tenkte med ein gong redesignkjole!!
Eg klipte av øverste del av skjørtet, og sydde det inn i sidene. Fann ein lite brukt svart topp i skapet, klipte av nedre del av den og sydde fast i skjørtedelen. Målte slik at kjolen skulle gå til knea. Laga stjerne som applikasjon på brystet, av restestoffet eg klipte vekk, laga og ermekant av restestoffet frå skjørtet. Det var ein flekk på høgre sida av skjørtet, som ikkje gjekk vekk i vask, så der har eg sydd på ein runding som applikasjon, for å skjula flekken:) Denne kjolen blei eg veldig fornøgd med, kjem nok til å bruka denne ein del utover hausten.


SOLGT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar