Translate

onsdag 7. juli 2010

sommarskjørt blir sommarkjole...


Igjen har eg laga kjole av eit gamalt skjørt og ein ny topp:) Utgongspunktet var eit skjørt med breie gule og blå striper, og smale striper i beige/orange og lilla, og to sommarfuglar som applikasjonar. Vanskelege fargar å finna ein topp som passa til dette skjørtet, så det er lite brukt. Eg fann ein lilla topp, som eg sydde i lag med skjørtet (spretta av glidelåsen på skjørtet, og klipte av linninga) Klipte av nedre del på den lilla toppen, slik at den gjekk akkurat under bysten. Sydde 2 innsnitt for å få finare passform. Eg ville ha korte ermer på kjolen, så eg klipte av ermene. Eg har òg sydd på to blomar som applikasjonar, for å få endpå meir fargesprell. Blomane er klipt ut frå ei skjorte frå 70-talet, kjøpt på fretex:)
Gjenbruk og redesign er berre såååå moro:)

SOLGT!!

1 kommentar: