Translate

onsdag 7. juli 2010

..nok eit skjørt blei kjole...


Dette skjørtet sydde eg i mai, men blei aldri heilt fornøgd med det. Er så glad i kjolar at eg fann ein lite brukt grå topp i skapet mitt, som kunne duga som overdel på kjolen. Eg spretta av linniniga på skjørtet og spretta av glidelåsen i sida (sydde i ein lenger glidelås slik at kjolen skulle bli lettare å få på.) Klipte av nedre del av gensaren, og sydde saman dei to delane. Klipte vekk delar av ermene på gensaren, og sydde på rosa blondeband i ermekanten. Sydde òg på eit sikksakkband i turkis, i livet. Ville ha ein fargeklatt på brystpartiet på kjolen, fann då ein rest i restekassa mi, og laga ein runding som applikasjon. Kjolen blei litt trang til meg i livet, så eg kjem nok til å bruka ein vest utanpå:) Kanskje sel eg kjolen til ei som er litt slankare enn meg òg, time will show:)
SOLGT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar