Translate

onsdag 7. juli 2010

85-årsdag


Denne kjolen blei sydd i april, i samband med at me var invitert til ein 85-årsdag. Kva har ein på seg i bursdag til ei dame på 85 år, tenkte eg?!! Eg hadde tidlegare i vinter kjøpt ein lilla stripa gensar på bruktbutikken i Sogndal. Eg såg redesign-potensiale i gensaren med ein gong:) Grå velour saman med dette lilla stoffet må jo vera super kombinasjon for ein kjole til 85-årsdag:) Eg fresha kjolen endå meir opp med å sy på to hjarte nede i høgre skjørtekant + eit lite hjarta på høgre arm. Denne kjolen falt i smak hos dottera mi òg, så sidan det var meir stoff igjen av begge delane, så sydde eg ein lik kjole til ho. Sidan eg har som prinsipp å ikkje sy to like kjolar, så plasserte eg hjarta på litt andre måtar, elles er kjolane heilt like:)
Kjem nok til å bruka kjolen i fleire høve, utover hausten og vinteren:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar