Translate

søndag 29. april 2012

FISKEKJOLE:)




Har sydd ein ny kjole, der eg har brukt stoff frå ein frottèjerseykjole med masse fiskar på.  No er det snart ikkje meir stoff igjen av kjolen, då eg har sydd to kjolar tidlegare av same stoffet.







Kjolen har fått ryggstykke av eit kult grafittimønstra viskosejerseystoff, frå MG-tyger.
Ermene er lilla stretch chenille med grå prikkar, frå MG-tyger (trur eg).
Skjørtedelen er eit krøllefritt syntetisk vintagestoff i grønt med kvite striper, kjøpt på Fretex.




Sydde på ein rund applikasjon nede på høgre framside av kjolen.  Då eg hadde lite fiskestoff igjen, måtte det bli ein saum midt  på bryststykket. For å skjula saumen litt og samstundes pynta kjolen litt, sydde eg på 3 grøne vintage knappar.

Denne kjolen beheld eg sjølv, trur eg:)

Str. 42/44 (min str)

Mønster: mitt eige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar