Translate

onsdag 18. april 2012

NYE VÅR-/SOMMAR BLUSAR TIL MEG:)

I dag har eg  bl.a sydd meg to nye sommar blusar i  friske fargar. Den eine litt meir fargeglad enn den andre:)











Mønsteret er henta frå boka "Made by me" og blusemønsteret frå "Jippiyes". Sydde meg nokre blusar i same mønsteret i fjor. Likar godt modellen, men denne gongen laga eg litt lengre ermer enn det opprinnelege mønsteret. Dessutan sydde eg på ribb i ermekantane. Syns det blir ubehageleg med løpegang med strikk, uansett kor slakk strikken er:)
Eg har òg klipt litt av på lengden på blusen, då eg tykkjer mønsteret er litt for langt. Smakssak, sjølvsagt:)
Den mest fargerike blusen fekk ribb i livet, mens den andre er utan ribb.


Stoffa i den svarte og kvite blusen er frå S&S. Den andre blusen i knallfargar, er gjenbruksmateriale frå eit retrodynetrekk. Ermene er rosa bomullsstoff, frå S&S.

No kan sommaren berre koma:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar