Translate

mandag 9. april 2012

"GLITTER OG STAS"-redesignkjole




Då var påskeferien over for i år. Me har vore på 2 hytteturar i påsken, så det har ikkje blitt noko sying i påsken. Men i dag tok mannen med seg ungane på bading, og då fekk eg høve til å sy litt igjen:)
Først sydde eg ei pyjamasbukse til dottera mi. Ho likar så godt  å sova i flanell pyjamasbukser og ei t-skjorte som overdel.  Det kjem bilder av pyjamas buksa i eit anna innlegg:)

Eg klipte til denne glitrande kjolen i går og sydde den i dag. Det er ein redesignkjole, der eg har brukt gjenbruksmateriale frå ulike plagg.
Bryststykket er stoff frå ein fin  raud vintagekjole, kjøpt på Fretex. Ryggstykket er stoff frå ein ny glitrande polyester stretch kjole. Ermene er sydd av svart igjen GLITRANDE stoff frå ein stretch topp, kjøpt på Fretex. Skjørtedelen er stoff frå ein nyyydeleg turkis fotsid vintagekjole, kjøpt på Fretex. 



Sydde på ein svart glidelås på bryststykket, kun funksjon som pynt:)




Kjolen har òg fått ein rund applikasjon på venstre framside.




Kjolen er halverma, og fin å bruka til ein festleg anledning både med og utan ein langerma  t.d svart topp inni.

Str. L (42/44)
Lengde: 95 cm
Mønster: mitt eige raglankjolemønster

Pris: 775,- + evt. porto
SOLGT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar