Translate

onsdag 11. april 2012

Litt nytt til mine tantebarn:)





I dag har eg sydd litt til 2 søte små som eg er tante til:)
Mammaen lurte på om eg kunne sy ein lilla kjole med hette, til niesa mi på 4 1/2 år. I dag har eg endeleg fått sydd denne kjolen. No gjenstår det å sjå om den passar:) Har sydd ein liknande kjole til ho før i rosa velour. Denne gongen har eg brukt lilla isoli, frå S&S. Hetta er fòra med eit søtt jerseystoff, òg frå S&S. Det same jerseystoffet er brukt til kant nede og til ermekantar og til rund applikasjon på brystet.  No får me håpa den passar og at niesa mi likar den.

Mønsteret er mitt eige.
Str. ca 4/5 år












Nevøen min på 1 1/2 år måtte jo òg få noko nytt, så  han har eg sydd 2 nye bukser til:)







Den stripete er sydd av stretch chenille (velour), frå S&S. Svart ribb i livet og rundt anklane.

Den andre buksa er sydd av eit litt tynt rutete stoff med stretch, frå S&S.  Nesten FIN  bukse?
Denne buksa har brun ribb i livet og rundt anklane.  Buksene har fått ein strikk inni ribben i livet, slik at dei skal henga betre på:)

Mønsteret til buksene er henta frå boka: "Barn igjen"
Str på buksene: ca 86

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar