Translate

fredag 22. juni 2012

Har prøvd ut eit nytt kjolemønster




Forrige gong eg bestillte stoff frå Stoff og Stil, bestillte eg meg eit kjolemønster (str 44) for å sy nokre nye kjolar til meg sjølv i ein ny modell:)
Sidan dette ikkje er mitt eige mønster, så vil eg ikkje sy kjolar i dette mønsteret for å leggja ut for sal (det er vel ikkje lov heller?? STOFF OG STIL har sjølvsagt copyright på sine mønster) Men det var eit greit mønster å sy etter. Denne sydde eg på onsdag. Kjolen er i 6  deler + ermer og bærestykke.




Eg gjorde litt om på mønsteret i halskant og ermekantar. Der sydde eg på ribb i staden for å laga beleggkant i halsen. Laga halsutringinga litt vidare òg, men kunne ha laga den endå vidare. Det vil eg gjera på neste kjole eg lagar i dette mønsteret.





Kjolen er litt redesign, då eg bl.a har brukt stoff frå ei lyseblå chambreyskjorte/kjole, kjøpt på Cubus. Uglestoffet er kjøpt på JYSK, blondestoffet som er brukt til ermer, har eg kjøpt på S&S. Kanta med lilla ribb, frå S&S.Bærestykket er grå stretch chenille med lilla prikkar, frå Stof2000 (trur eg) Og skjørtekanten er kanta med lilla bomullsstoff med kvite prikkar, frå S&S. Str. passa perfekt til meg, og denne modellen er fin å bruka med ein tights under. Det blir nok fleire slike kjolar på meg:)

Har sydd ein til i kveld, der eg bl.a har brukt litt gjenbruksmateriale frå ulike dongeribukser i tillegg til nokrenye stoff. Den får eg blogga om ein annan dag:) Blei fin den òg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar