Translate

torsdag 21. april 2011

Redesignkjole i rosa nyansar


Denne kjolen blei til i dag,  og solgt i dag:)
Utgangspunktet for denne kjolen var ein nydeleg "krimpelin" kjole frå  ei svunnen tid:) Eg såg fort at denne kunne "redesignast" til ein ny og unik kjole. Eg tok fram ein rosa nesten heilt ny bomullstopp, ein topp eg hadde sydd for fleire år sidan, som ikkje lenger var i bruk og "krimpelin" kjolen. Eg klipte til dei ulike delene slik eg ville ha det, og sydde saman dei ulike delane, og her er resultatet.
I kveld hadde eg kjolebesøk av to systre som ville kjøpa kjolar. Ho eine såg denne kjolen og bestemte seg fort for at den ville ho ha (før kjolen var heilt klar) Eg sydde den litt inn og sydde på applikasjonen på brystet og no er kjolen helt ferdig. Kjekt når kjolane går så fort unna:))
Str M
Pris: 650,-
SOLGT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar