Translate

mandag 25. april 2011

Redesignkjole med blomar og blonder

Utgangspunktet for denne kjolen var eit svart vintage-skjørt med knallfarga blomar og grøne stilkar (syntetisk stoff) Nesten litt psykedelisk !! Fann så fram ein svart singlet, ein blondetopp og ein blomstrete 3/4 -lang erma topp. + ein liten grønn detalj mellom toppen og skjørtet (sjå bilde)  Klipte så til alt slik eg ville ha det, og sydde saman med overlock- saumar. Sydde eit underskjørt for å ha i skjørtedelen av kjole, då eg syns det var litt tynt skjørt. Lot underskjørtet gå litt forbi slik at det syntest nede.  Klipte vekk litt av halsen på blondetoppen og sydde på ny halskant. Det er linningen på skjørtet, som er sydd på som halskant:) Artig liten detalj, syns eg:)
Kjolen blei i str L, og passar fint til meg:)
Kjolen er svart, ja, men med masse fargar i skjørtedelen, så då tenkjer eg at den kan bli fin å bruka framover mot sommaren:)    SOLGT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar