Translate

onsdag 20. juli 2011

Plastikkveske:)) SMIL OG VÆR GLAD


I går var eg ein snartur innom Stoff og Stil i Bergen  (Salhus) Skulle gjerne vore der lenger, men hadde 2 barn i bilen, som gjerne ville vidare på tur:) Men fekk bl.a kjøpt med meg litt voksdukstoff, som eg ville sy veske av.

I kveld kom me att, og då tok eg fram voksdukbitane eg hadde kjøpt og klipte til ei veske. Brukte eit plastikknett eg hadde kjøpt ein gong, som utg.pkt for å laga mønster. Men laga òg til ein stoffbit som skulle bli ytterlomme på veska. Bretta voksduken dobbel og klipte ut to delar til sjølve veska. Klipte ut to lange remser som skulle bli til hanker. Så starta eg med å sy veska saman og ta...ta!!! Slik blei veska. Eg blei veldig fornøgd, og kjem nok til å sy fleire slike i ulike fargar, og dei kjem nok til å koma for salg i Eplabutikken min, http://randidesign.epla.no/, òg, vil eg tru. Veskene er fine å bruka til badeklede på stranda eller som handlenett. Mange bruksområder.

1 kommentar: