Translate

fredag 22. juli 2011

REDESIGN-KJOLE MED STJERNE



Her kjem den gule kjolen eg blogga om i går. Var det ikkje eit nydeleg skjørt?? Skjørtedelen på kjolen var altså i utg.pkt  eit fotsidt gult vintageskjørt, kjøpt på Fretex i sommar. Overdelen på kjolen er sydd av  ein ubrukt langerma bomullsgensar, òg kjøpt på Fretex. Eg klipte vekk ermene og sydde på nye korte ermer av eit beige jerseystoff frå S&S. Måtte ha ein liten applikasjon på skjørtedelen, og då måtte det bli eit stjerne. Fann eit vintagestoff i som tek opp nokre av fargane i overdelen (gult,grønt og blått) og applikerte stjerna på. Sydde på ein gul knapp i midten av stjerna.
Eg skulle gjerne hatt denne kjolen sjølv, men har bestemt meg for å selja den. Det byrjar å bli fullt i skapet:) Kanskje eg må ha eit lite kjolesalg på nokre av mine private kjolar snart?? Tjiihiiii!! Får stadig nye idèar til  nye kjolar.

Str L (42/44)
Pris: 590,- + evt porto

SOLGT!!

3 kommentarer: