Translate

onsdag 27. juli 2011

Redesignkjole med raglanermer


I går kveld/natt sydde eg denne kjolen saman:) Dumt at eg er så dårleg på å ta bilete av utgangsplagga når eg lagar redesignkjolar. Det må eg skjerpa meg på. Plutseleg har eg satt saksa i plagget og då er det for seint å ta bilete:(
Anyway!!
Utg.pkt var ein fotsid vintage kjole i "krimpelin", kjøpt på Fretex, ein lilla viskose gensar , eit grått og svart stripete syntetisk strikkestoff, òg kjøpt på Fretex. Eg klipte vekk halskant og ermer på den lilla gensaren + at eg klipte vekk nedre del av gensaren, 4-5 cm under bysten. Laga nye ermer av det stripete stoffet.
Klipte så til skjørtedelen på kjolen, såg i ettertid av eg kunne ha laga den delen litt breidare, men men (eg kan bruka den)
Kanta nedre del av kjolen med  raudt "duskeband", sydde på svart ribbkant rundt halskanten og rundt ermene. Sydde på ei raud kroklisse rundt halsen for å friska litt opp og ta att raudfargen i skjørtedelen.
Kjolen er min:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar