Translate

fredag 27. januar 2012

REDESIGNKJOLE I KNALLFARGAR

 
 
Dette er berre ein BLI GLAD KJOLE:)  Kjolen er sydd med utgongspunkt i ein vintage kjole frå 70-talet. Eg klipte vekk ermene og nedre delen på kjolen. Sydde nye ermer av rosa stretch blonde, frå S&S. Skjørtedelen er oransje stretch chenille, frå MG-tyger.
Sjekk den fine halsopningen!!!! Kjolen har fått nokre blomeapplikasjonar på skjørtedelen.
Str. 42/44, så denne kjolen var eg veldig i tvil om eg skulle behalda sjølv, eller om den skulle ut i nettbutikken. Eg har lagt den ut for salg, men eg veit ikkje kor lenge den blir liggjande der, så vil du ha denne kjolen må du vera rask. For eg har litt lyst på denne kjolen sjølv òg:))) Den blir no liggjande over helga i allefall:)
Pris: 775,- + porto  MEN I DAG BLEI DEN SOLGT,  GITT!!!

SOLGT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar