Translate

fredag 27. januar 2012

"STJERNEHIMMEL", kjole

Dette er ein morsom kjole i lilla og grått.


Eg  har kalla kjolen "stjernehimmel" fordi eg syns stoffet som er brukt på bryststykket ser ut som ein stjernehimmel  langt vekke. Og det  andre stoffet er stjernehimmel litt nærmare:)
Ryggstykket er stoff frå ein syntetisk topp. Den har òg innslag frå "a city by night"
Skjørtedelen er eit grått stripete "denim-look" stoff, frå S&S. Kjolen måtte jo få ei stor stjerne på skjørtedelen og det blei av same stoffet som i bryststykket.
Sidan det blei ein saum på bryststykket, så sydde eg på 3 kjempefine knappar midt på saumen. Desse knappane kjøpte eg på Epla.no
Ermene er eit grått polyester ribbstoff, frå S&S.
Str. M
Pris: 775,. + porto

Kjolen ligg til sals i nettbutikken min:
http://randidesign.epla.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar