Translate

onsdag 21. november 2012

Då har eg prøvd å laga noko nytt....:)





I går kveld fann eg ei kul sminkeveske på nettet, som eg hadde lyst til å prøva å sy. Enkle og greie å laga.
Eg prøvde først med å laga ei veske i nokre restestoff eg hadde liggjande.




Klipte ut eit rektangel
(ca 20 x 15 cm) Ytterstoff x 2  Innerstoff x2 og tjukk vlieselin x2 (som mellomlegg  for at veska skal kunne stå som ein boks).


Dottera mi fall straks for denne veskemodellen og bestillte fort ei sminkeveske til seg sjølv:) Den blei i kvitt med rosa blomar, og rosa glidelås.

Men i dag på fridagen min, fann eg ut at eg ville prøva å sy slike vesker i voksdukstoff. Då slepp ein nemleg å ha innerstoff og vlieselin for å få "boks -effekten" avdi voksduken er så pass stiv i seg sjølv. Det gjekk veldig greit, og her ser du tre av veskene som blei sydd i dag. Tenkte  å ha desse med på julemessene eg skal vera med på neste helg. Kan vera greie som små gåver til seg sjølv eller ei venninne.

Pris: 50,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar