Translate

onsdag 7. november 2012

LYSEBLÅ FLEECEKJOLE

I dag har eg sydd ein fleecekjole igjen etter gamalt. Den blei sydd i lyseblå polarfleece, frå S&S.
For at kjolen ikkje skulle bli for kjedeleg, så er ermene sydd av eit lyseblått jerseystoff med cupcakes, frå S&S. Ermene er i 3/4 lengde, og er kanta med raud ribb frå S&S. Halsopninga er òg kanta med raud ribb, frå S&S.













Kjolen har pynta seg med små cupcakes her og der og eg har sydd på ei raud kroklisse i bølger, rundt nedre skjørtekant.
På høgre framside er det sydd på ei kvit heklebrikke med ein cupcake i midten.


Kjolen er sydd i mitt eige mønster og blei i str 42/44




Lengde: ca 91 cm

Pris: 825,- + porto

SOLGT!!


I tillegg har eg i dag prøvd meg på eit nytt produkt. Fekk lyst til å prøva å sy pulsvarmarar i ullfilt-restar. Trur no at eg har laga eit mønster som kan funke:) Har sydd nokre par i ulike fargar og med ulik pynt. Eg får laga eit nytt innlegg om pulsvarmarane seinare:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar