Translate

mandag 5. november 2012

Kjole til kollegafest




Denne kjolen sydde eg til meg sjølv i forrige veke. Me hadde ein kjekk kollegakveld på laurdag, og då hadde eg lyst til å sy meg ein ny kjole til den kvelden. Det blei denne:)
Mønsteret er mitt eige. Det beige stoffet er eit stretch cordfløyelstoff, frå min lokale hobbybutikk. Sidesstykka er sydd av eit mønstra viskosejerseystoff, frå Jofotex.
Ermene er sydd av ein ubrukt jadegrøn blondetopp, frå Vero Moda.

Det same stoffet kjem igjen som kant nede på kjolen, og som halskant. Sydde på eit stort hjarte bak på ryggstykket, og eit mindre hjarte på brystet. Kjolen passa meg heilt perfekt og eg hadde den på meg på festen på laurdag:)






Denne kjolen reknar eg med eg kjem til å bruka ein del både til kvardag og fest.

Str: 42/44

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar