Translate

onsdag 13. mars 2013

BESTILLINGSKJOLE

Denne kjolen blei ferdig i dag. Det er ein bestillingskjole til ei dame som er glad i fargar.
Eg fekk bestemma både fargar  og utforming (slike bestillingar kan eg lika) Eg valgte å bruka raglankjolemønsteret mitt. Ryggstykket og bryststykket er sydd av eit mønstra fargerikt stretchstoff, frå S&S. Ermene er sydd av burgunderraudt sportstretchstoff, frå S&S. Skjørtedelen er sydd av eit litt kraftig beige stoff med blad i limegrønt, brunt og svart.  Stoffet er kjøpt på JYSK.










Halskanten er kanta med eit blått glitrande gjenbruksstoff, frå ein topp, kjøpt på  Fretex.
Ermekantane er kanta med limegrøn ribb, frå S&S.

Kunden blei fornøgd og då er eg fornøgd òg:)






Str. XL (44/46)
Pris: 825,-



Mønster: mitt eige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar