Translate

fredag 8. mars 2013

KJOLE I BRUN CORDFLØYEL




Denne kjolen blei til i går kveld. Eg var innom den lokale stoffbutikken i bygda, og då fann eg eit nydeleg cordfløyelstoff med fint broderimønster på, som låg oppi ei korg til halv pris. Eg er vanlegvis ikkje så begeistra for brun, men tenkte at dette stoffet måtte eg berre ha.

Eg ville ha nokre andre fargar i overdelen på kjolen. Så eg fann fram ein ny topp, kjøpt på salg med tanke på redesign. Eg fann òg fram eit plommelilla stretchstoff, frå S&S. Eg har brukt raglankjolen-mønsteret mitt til denne kjolen.


På bryststykket har eg klipt nokre strekar i stoffet og sydd ein lilla lapp bakom, for å få ein kul effekt. Syns det funka bra!
Det gjer at kjolen blir litt "røffare" i uttrykket. Fann idèen hos bloggeren "Lillis verden".







Str. L (42/44)
Lengde: 95 cm

Pris: 825,- + porto

SOLGT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar