Translate

fredag 8. mars 2013

DONGERIKJOLE I RESTESTOFF:)




Denne kjolen blei til avdi eg fann ein stoffdel, frå ein avklipt dongerikjole. Denne dongerikjolen blei kjøpt på H&M for fleire år sidan. Overdelen er brukt i ein annan kjole og no var nedredelen att:) Veldig god stretch i stoffet, så eg ville bruka det i overdelen til ny kjole. Dessverre var det ikkje nok stoff til å ha til både bryst og ryggstykke (smal kjole) Så  då valgte eg eit grått isolistoff, frå S&S, til ryggstykke.












Ermene er sydd av eit mønstra strikkeliknande stoff, frå S&S. Halskant er kanta med grå ribb. Ermene er kanta med rosa polyesterribb, frå S&S.

Skjørtedelen si framside er stretch denim, frå S&S. Skjørtedelen si bakside er eit grått dongeriliknande restestoff, som eg har fått ein plass.

Kjolen har fått litt dekorasjonar her og der. Bl.a ei lomme frå ei gamal utslitt dongeribukse. På ryggen er det applikert på  ein kvit lapp med verset "when you wish upon a star...." (frå Pinoccio) Litt drøymepoesi i kvardagen:)






Dette er altså blitt ein ordentleg restekjole til eige bruk:) Det blei òg ein liten skjønhetsfeil på bryststykket, som gjer at eg ikkje vil selja kjolen:)   Kanskje du oppdagar feilen??

Str. L (42/44)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar