Translate

fredag 8. mars 2013

VÅRKJOLE I GRØNT



I dag fekk eg ein ekstra "fridag" heime, då minstemann har fått influensa, og måtte vera heime frå skulen:(
Han har vore slapp og hatt feber i heile dag, orka kun å ligga på sofaen. Så då har mor gått litt til og fra med drikke, mat  og passa på at guten har hatt det så greit som det går an når ein er sjuk.

Innimellom har eg vore litt husmor og vaska og rydda litt, og så har eg klipt til 3 nye kjolar:) Den eine har eg sydd no i ettermiddag. Den blei litt vårleg i fargane, syns eg. Den skal eg ha sjølv. Dei andre 2 kjolane blir nok lagt ut for sal, når dei er klare.

Det grøne stoffet er stretch cordfløyel, frå S&S. Bryststykket er ein rest frå eit teikneseriestoff, kjøpt i min lokale stoffbutikk. Ryggstykket er eit stormønstra vintage bomullsstoff.




Eg har brukt eit mønster frå S&S, men har sydd kjolden litt inn her og der, slik at den ikkje blir så "sekkeaktig" i fasongen. Har dessuten laga lengre ermer enn det som er i det opprinnelege mønsteret.

Str. ca 42/44

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar