Translate

tirsdag 29. oktober 2013

"EN HIMMEL FULL AV STJERNER"-KJOLE




Denne kjolen sydde eg ferdig  før eg drog på jobb i går  (startar på jobb litt seint om måndagane, skjønar du)
Bryststykket og ryggstykket er sydd av petrolblå stretch frottè med stjerner, frå S&S. Ermene er sydd av eit tåkeblått jerseystoff, som eg ikkje heilt hugsar kor kjem i frå:)















Skjørtedelen er sydd av eit litt tjukt vintage dongeristoff.
Halskant og ermekantar er kanta med jadegrøn ribb, frå S&S. På framsida av skjørtedelen er det applikert på to stjerner i ulike storleikar. Stjernene har fått kvar sin lyseblåe vintageknapp  sydd på i midten.






























Kjolen har 3/4 lange ermer, som eg er veldig glad i:)






Str. L (ca 42)

Mønster: mitt eige

Pris: 899,- + porto

Kjolen er lagt ut for sal i eplabutikken min:

http://randidesign.epla.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar