Translate

torsdag 10. oktober 2013

KJOLE INSPIRERT AV ELEFANT PÅ BARNE-TV:)

Denne kjolen er inspirert av ein elefant eg såg på barneTV på NRK-Super ein morgon, denne veka.
Elefanten var lilla og hadde raudmønstra øyre. (kanskje fleire som har sett denne elefanten??)















Eg har alltid likt kombinasjonen lilla og raud. Eg har vore innom S&S i haustferien og då kjøpte eg lilla isoli.




Bryststykket i denne kjolen er gjenbruksmatriale frå ein glitrande syntetisk vintagetopp, frå Fretex. Ermene er raud og beige mønstra crimpelin frå 70-talet (fått av ein snill kollega)









Resten av kjolen er altså lilla isoli,frå S&S. Rundt halskanten er det sydd på oransje courtelle, frå S&S.
Rundt ermekantar og rundt skjørtekanten er det sydd på lilla stretchblonde, òg frå S&S

På framsida er det applikert på ein stor fin blome med ein raud knapp påsydd i midten.

















På ryggen er det applikert på ein glitrande sommarfugl.
















Kjolen er i str L /XL (ca 44)

Pris: 899,- + porto

Mønster: mitt eige

Kjolen er lagt ut for sal i eplabutikken min:

http://randidesign.epla.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar