Translate

mandag 11. november 2013

"BLOMSTERBIL"-KJOLE



Denne kjolen er til å bli glad av og  gjer at ein kanskje lengtar litt attende til vår og sommar. men kjolen kan fint brukast på denne tida av året òg:)
Bryststykket er sydd av eit vinraudt viskosejerseystoff, frå S&S. Ryggstykket er sydd av oransje stretch chenille med kvite små stjerner, frå S&S. Ermene er sydd av eit korallraudt sportstretchstoff, frå S&S.
Skjørtedelen er sydd av eit fantastisk blomsterengmønstra syntetisk vintagestoff.









Halskanten har fått ein stor brei halskant av eit oransje og sølvgrått strikkeliknade stoff, frå S&S. Halskanten skal liggja laust og "tilfeldig", som eit skjerf. (ja, den er sydd fast altså!)












Ermekantane er kanta med same stoffet som er brukt i skjørtedelen.
På bryststykket er det applikert på ein søt liten bil med 2 svarte vintageknappar, som hjul:)

Denne kjolen kunne eg tenkt meg å behalda sjølv, men  har likevel valgt å leggja den ut for sal i eplabutikken min enn så lenge:) Men du skal ikkje sjå vekk ifrå at eg tek den vekk for å bruka den sjølv om ikkje så lenge:)

http://randidesign.epla.no






Str L (42/44)

Pris: 875,- + porto

Mønster: mitt eige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar