Translate

mandag 11. november 2013

KJOLE I GRÅTT OG ROSA m/runde lommer




Har sydd litt den siste veka, men har ikkje fått tid til å blogga så mykje om det eg har sydd:)
Denne kjolen blei ferdig i går. Fann ut at eg må sy nokre kjolar i litt mindre storleikar òg. Så denne kjolen er i ca str 38.












Ermene og bryststykket er sydd av  mønstra viskosejersey, frå S&S. Ryggstykket er sydd av eit lysegrått jerseystoff med små mintgrøne stjerner, òg frå S&S.
Skjørtedelen er sydd av eit koksgrått syntetisk stoff m/litt stretch, frå S&S.

















På framstykket av skjørtedelen er det sydd to store runde lommer, der lommeposen som syner som ein boge, er sydd av eit rosa bomullsstoff med trykk av søte små jenterfigurar, som tittar ut av lommene:)
Eg har sydd lommene fast til sjølve framstykket, for at dei skal henga fint på plass.
Halskanten er kanta med eit sølvgrått syntetisk strikkeliknande ribbstoff, frå S&S. Ermekantane er kanta med grå ribb, frå S&S.

Pris: 849,- + porto
Str S (ca 38)

Mønster: mitt eige

Kjolen er lagt ut for sal i eplabutikken min:

http://randidesign.epla.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar