Translate

mandag 4. november 2013

Lilla ullkjole til god kollega


Denne kjolen er sydd til ein god kollega, som ville ha ny kjole til jul. Kjolen er sydd av lilla ullfilt, frå S&S.
Kjolen er fin å bruka over ein langerma topp. Kjolen kan brukast med smal dongeribukse under eller med ein tights eller strømpebukse under.



På brystykket er det sydd på ein firkanta hjarte-applikasjon.
på baksida av kjolen er det sydd på eit svart fleecehjarte nede på høgre sida.
Her har eg klipt til 2 like store firkantar, ein i lilla ullfilt og ein i svart fleece. Så har eg klipt ut eit hjarta i den svarte firkanten. Så har eg sydd saman dei to firkantane og fått fram eit lilla hjarte:) Kunne sjølvsagt ha droppa den lilla firkanten, då kjolen er lilla, men men:)





No håpar eg kollegaen min vil lika kjolen og at ho får mykje glede av den:)

Mønster: mitt eige
Pris: 750,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar